Seisoene
Graad 2
Sanel Prinsloo 27307026
Anansa Sinclair 26146800
Anke Strydom 27230120
Carla Ten Napel 27320448
1. Seisoene van die jaar CAPS
2.Multilmedia
Plakkate- Om die verskill tussen seisoene en die kleredrag uit te beeld.
Video's- Om dit vir die kinders lekkerder en makliker te maak. So word hulle aandag behou en word die werk makliker onthou.
The Season song
Powerpoint en die gebruik van 'n witbord- Prente van die fisiese voorwerpe
Winter- SerpSomer-Bikini
Lente-Blom
Herfs-Blare
Web 2.0
Facebook- Groep stig met die ouers vir die uitvoer van huiswerk.
You Tube- Vir die hersiening van liedjies of ekstra voorbeelde.
3. Inleidingfase
Die leerders gaan leer hoeveel seisoene is daar, wat is die verskillende seisoene en wat is seisoene.
4.Onderrig- en leerfase
Die verskille tussen die seisoene gaan aan die leerders geleer word. Hul gaan ook uitvind watter tipe klere jy by watter seisoen aantrek. Die fisiese voorbeelde gaan ook dan by die klas omgestuur word sodat hulle aan dit kan vat, voel en ruik. Daar gaan dan aktiwiteite aan die leerders uitgedeel word, waar daar vasgestel gaan word of hul die onderwerp verstaan en dit bemeester het.
5.Afsluitfase
Die hoofkomponente van die onderwerp gaan weer aangeraak word, sodat dit herhaal kan word en die leerders dit beter kan onthou. Om die les af te sluit, gaan daar 'n video/ liedjie aan die leerders gewys word. Dit gaan ook dan op facebook geplaas word, sodat die ouers kan sien wat hul kinders in die klas doen en die liedjie gaan leer vir huiswerk.
LESPLAN:
Vak/Subject
|
HOOFFOKUS / MAIN
FOCUS
ü Lewensvaardighede / Life Skills
Aanvangsleer / Beginning Knowledge
Fisiese onderrig / Physical
education
Kreatiewe kunste / Creative arts
Persoonlike en- sosiale welstand /
Personal and social wellbeing
|
GEINTEGREER MET / INTEGRATED WITH
ü Tale / Languages
Wiskunde / Mathematics
|
||
Tema/Topic
|
KABV KURRIKULUM / CAPS CURRICULUM:
KABV: Kwartaal 2- Week 1 Seisoene
Die 4 Seisoene
|
Graad/Grade
|
2
|
|
Tyd / Time
|
30min
|
|||
Tipe leerder in vooruitsig gestel / Type of learner anticipated
|
Waardes/Values:
Spesifiseer die verwagte verandering in gedrag / specify the anticipated change in behaviour
Die verandering in die persoon se
bewuswording van die natuur. Die waardering van die natuur.
|
|||
Doelwitte / Goals
|
Ø Vaardighede/Skills:
Spesifiseer
die vaardighede / specify the skills
·
Leerders
moet die gepaste prentjie uit kan knip en plak by die regte seisoen naam.
·
Leerders
moet instaat wees om die seisoene se naam korrek te skryf.
Kennis/Knowledge:
Spesifiseer die konsepte / specify the concepts
·
Leerders
moet na die afloop van die les, die vier seisoene kan noem en so ook identifiseer watter kleur,maand en klere tot betrekking het op
watter seisoen.
·
Die
leerders gaan ook dus weet wat gebeur met die natuurlike omgewing tydens die
seisoen ( verskillende veranderinge wat plaasvind)
Ø Standaarde/Standards:
Spesifiseer die internasionale vakstandaarde geinkorporeer / specify the international subject standards incorporated
Ø
|
|||
Lesuitkoms/
Lesson Outcomes
|
Na afloop van die les behoort die leerder te kan: / After conclusion of the lesson the learner
will be able to:
1. Die vier seisoene by die naam
kan noem.
2.Weet in watter maande die vier
verskillende seisoene voorkom.
3. Die veranderings kan
identifiseer wat plaasvind tydens elke seisoen.
4. Die gepaste klere kan noem en
uitwys wat gedra word in elke seisoen.
|
|||
Leerders met spesiale onderwys- behoeftes /
Learners with special educational
needs
|
Moontlike hindernisse / Possible barriers
1. Tyd- moontlikheid dat daar nie genoeg tyd is om die volle konsep oor
te dra nie.
2. Sosio-ekonomiese omstandighede
3. Studiemateriaal- gepaste
studiemateriaal is nie tot die beskikking van die skool om die konsep ten
volle oor te dra nie.
4. Swak klaskamer bestuur-
dissipline word nie gehandaaf nie ; klas is onrustig en let nie op nie.
|
|||
Inleiding/Introduction
|
||||
1. Aanbieding
in minute / Presentation in minutes:
5min
2. Aandag kry
/ Gaining attention:
Die aandag van die leerders word aan die begin van die les verkry deur die onderwyser wat vreemde objekte aan het en in die klas omstuur, wat gepas is tot die tema. Die onderwyser kan dus ʼn serp om haar nek hê wat die winter verteenwoordig asook ʼn baaikostuum wat sodoende die somer verteenwoordig. ʼn Herfs blaar kan gebruik word om die herfs seisoen uit te wys en ʼn blom vir die lente. Die onderwyser vra dus die leerders wat is die objekte en waarom hulle dink die onderwyser ita an het. *** Hulpbronne gebruik / Resources used:
Fisiese objekte- serp, baaikostuum, blom en
herfsblaar
3. Hersiening
/ Review:
Die onderwyser verwys die kinders terug na die vorige les waar hulle vier kleure by
die vier seisoene gepas het , dit word dus net gedoen dat die leerders onthou
daar is wel vier seisoene wat nie dieselfde is nie.
*** Hulpbronne gebruik / Resources used: KABV- werkboek
( Die vier seisoene)
4. Doelwit / Purpose:
Die hoofdoelwit met die inleiding is dat die
leerders die objekte kan identifiseer wat die onderwyser by haar het of aan
het en sodoende kan sê by watter seisoen dit van pas is met wyse van hand
opsteek. Alle sensoriese komponente
word ook gestimuleer.
5. Voorsmakie
/ Anticipation: (Engage; “hook”)
Die onderwyser maak van die begin af die les
interessant omdat die onderwyser dus iets ongewoon doen in die klaskamer. Die
leerders stel dus dadelik belang in die vreemde optrede van die onderwyser.
Met die maklike vrae wat aan die leerders gestel word om te beantwoord skep
dit dadelik belangstelling by die leerders ten opsigte van die tema.
*** Hulpbronne gebruik / Resources used:
Fisiese objekte – blom,
herfsblaar,serp, baaikostuum
|
||||
Hoofaktiwiteite/Main Activity
|
||||
1. Aanbieding
in minute / Presentation in minutes:
15min
2.
Aanbieding van kennis en
vaardighede / Presentation of knowledge
and skills
Die leerders verstaan dus klaar dat daar 4 seisoene
is ,tydens die hoofaktiwiteit gaan daar meer gefokus word op wat behels elke
seisoen en wat presies in die seisoen gebeur. Die leerders gaan dus die
seisoene by die naam kan identifiseer en dan neerskryf as ʼn begin. Die
onderwyser klank die vier seisoene vir die leerders sodat hulle dit kan
neerskryf. Die name van die seisoene is dus ook op verskeie plakkate in die
klaskamer met ʼn gepaste prentjies waarna die onderwyser in die klas verwys om
die geheue van die leerlinge te verfris. Daar sal prente op die witbord wees,
sodat die leerders kan onderskei watter komponente kom by watter seisoen.
*** Hulpbronne gebruik / Resources used: Seisoen plakkate , KABV werkboek, onderwyser
3.
Aktiwiteit deur leerders oor
kennis en vaardighede / Activity for
the learners about knowledge and skills (Explore, Explain):
Na die verduideliking van elke seisoen gaan die
leerders dus instaat moet wees om ʼn werkkaart te voltooi. Die werkkaart
verwag dus van elke leerder om die beskrywende prentjie by die korrekte
seisoen te pas, bv. kleredrag. ( Wanneer dit warm is, dra ons koel klere verbind met die prentjie van ʼn meisie
wat ʼn sonrokke dra) Verder in die werkkaart word daar verwag van die leerders
om ʼn boom te teken wat dus by elke seisoen pas d.w.s : Die lente boom gaan
dus bloeisels op hê , herfs boom min
blare ens.
*** Hulpbronne gebruik / Resources used:
Werkstuk uit KABV werkboek , seisoen plakkate,
fisiese objekte wat seisoene verteenwoordig en uitbeeld.
4. Hersiening
en terugvoer / Review and feedback (Elaborate)
Die onderwyser verwys gedurig terug na die vorige
les en die plakkate in die klas om sodoende seker te maak die kinders
verstaan die konsep ten volle. Die onderwyser moet dus met die verduideliking
seker maak dat die kinders die verskil tussen elke seisoen weet, en hoe die
seisoen se spesifieke boom sou lyk, d.w.s die lente boom moet dus geteken
word met bloeisels, die herfs boom met min bruin geel blare , winter boom met
geen blare en die somer boom dus grasgroen. Wanneer die aspekte reg geteken
word sal die onderwyser dus weet of die leerders die vier seisoene ten volle
verstaan. Die leerders moet ook instaat wees om vrae te beantwoord oor hoekom
die verskeie bome juis so lyk in die seisoen ( mondelings en op papier)
|
||||
Afsluiting/Conclusion
|
Lucky Club | The Lucky Club
ReplyDeleteLucky Club is a great place to learn how to win and share with friends, family and members! It's luckyclub all part of the Lucky Club family of online bookmakers and